Sunday, May 20, 2012

520 ♥

隔了这么久
终于在星期日休息了
去了一趟教堂
朋友们差点把我宰了
说我失踪了这么久才出现
虽然很久没有见面
可是大家还是一样
很吵,很可爱
还是这么喜欢欺负对方
今天是5月20日,
很特别的日期
可是我这个装饰用的脑袋竟然没有发现
男孩传简讯问我今天是什么日期的时候
我还回说:20th of May, 7 more days to our 3rd month anniversary :D
天啊!怎么会这么蠢啊?
难道他不知道今天是什么日期吗?
想起真的很丢脸
好想学鸵鸟把脸埋在地下
不过他的回复让我在这么忙碌拥挤的餐厅里
幸福的笑了起来
让我忍不住把他的简讯让我的朋友看看
真的很希望我们可以一起经历一切种种
不管是好的 还是坏的
不管是开心的 还是难过的
不管我们的距离有多遥远
只要有你
一切都是值得的
只要我们的心在一起
什么困难都不是困难
而是我们在一起的证据
我愿意和你不离不弃
一起携手度过更多更多的520 

If I could have just one wish
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath of my neck
the warmth of your lips on my cheek
the touch of your fingers on my skin
and the feel of your heart beating with mine..
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you 
I love you baby boy! 
I really do 



No comments:

Post a Comment